Optimizare SEO este cea mai folosita tehnica în creșterea traficului site-ului tău. Nu mai este un secret ca optimizarea SEO este o munca istovitoare care aduce cele mai mari beneficii.
Ceea ce nu știi este ca google folosește peste 200 de algoritmi pentru a afișa cele mai relevante rezultate pentru utilizatori.
Printre acestea se număra și interacțiunea utilizatorului, semnalele sociale, încrederea brandului, viteza de încărcare a site-ului, optimizare imaginilor, scalarea site-ului pe diferite device-uri… și cu siguranța lista poate continua cu alte 194 de criterii.
Mix-ul de algoritmi pentru optimizarea SEO
Nimeni nu a reușit și nu cred ca v-a reușii sa îndeplinească cei 200 de algoritmi google. Dar iți pot spune ca exista o combinație intre algoritmi care da rezultate și iți v-a împinge site-ul în prima pagina google.
Tot ce trebuie sa faci ca site-ul tău sa apară în prima pagina google este sa te concentrezi pe acei algoritmi.
Nu trebuie sa uitam ca una dintre cele mai mari companii de publicitate online este google urmata de facebook… Google vinde spatii publicitare online, mai pe scurt.
De ce google te-ar clasa în prima pagina a rezultatelor? Daca ai un site de încredere, care se încarcă rapid, ai un articol la subiect, site-ul este responsive, are recomandări bune.
Atunci cu siguranța vei fi clasat în prima pagina google. Aici ai regăsit și mix-ul corect al algoritmilor google pentru a-ti optimiza SEO site-ul.
Desigur ca fiecare algoritm în parte trebuie optimizat. Aceștia trebuiesc corect implementați pentru a optimiza corect site-ul. De exemplu la scrierea unui articol sunt câteva aspecte de respectat.
In primul rând trebuie sa facem un research pentru a identifica fraza cheie pentru care dorim sa optimizam SEO site-ul si de a fi afișat în prima pagina google. Dupa găsirea frazei principale aceasta trebuie sa apară sub forma inițiala dar și sinonime în titlu, subtitlu și conținutul articolului.
Lungimea articolului, titlului sunt și ele decisive în optimizarea SEO. Si asta este doar un algoritm, mai avem de optimizat 199. Glumesc după cum ziceam mix-ul corect intre algoritmi iți optimizează SEO site-ul.
In prezent google folosește meta description și title H1, H2, H3, H4… pentru a înțelege despre ce este vorba în pagina. In funcție de ideea principala din articol trebuie sa facem și o meta descriere corecta și un titlu care sa atragă utilizatorul.
Meta descrierea v-a fi afișata în pagina cu rezultate google chiar sub adresa site-ului iar titlu este cel evidențiat în afișarea rezultatelor.
Beneficiile optimizării SEO a site-ului
Daca pana acum nu ți-ai dat seama de beneficiile optimizării SEO a site-ului, atunci este prima oara când ai auzit de optimizare SEO și ești în căutare de răspunsuri la întrebările pe care ți le-ai ridicat.
Principalul beneficiu optimizării SEO este creșterea traficului în site. Trafic site este direct promoțional cu creșterea numărului de conversii, adică de tractații efectuate, vânzări.
Clienți tai chiar în acest moment cauta serviciile sau produsele tale. Tot ce trebuie sa faci este sa iți optimizezi clasarea site-ului în motoarele de căutare.
Prin optimizare seo poți sa aduci notorietate brandului tău. Creșterea încrederii în brand duce la recomandări.
Vezi si ghidul Google despre optimizare SEO,aici!