Magazin online de vinuri 4villagewine – începuturi
Cu o activitate de peste 25 de ani in domeniul vânzărilor si a promovării, majoritatea petrecuți in cadrul unor companii multinaționale, István a decis să-și utilizeze experiența cumulată în această perioadă pentru a da naștere unui vis. Acesta s-a conturat mai exact prin 2007, la prima degustare de vin la care a participat, susținut într-un mediu extrem de elegant si sofisticat, la etajul 10 a hotelului ARO PALACE din Brașov. Era o seară specială dedicată spumantelor. Își aduce aminte cu mare plăcere cum în aceea seară deosebită a fost introdus în lumea vinurilor.
Au urmat multe alte evenimente, multe degustări cu diferite experiențe, multe călătorii prin țară și peste hotare, în regiuni viticole celebre sau unele mai puțin cunoscute. O lume fantastică a vinului a început sa se deschidă și să-l cuprindă, aprinzând flacăra pasinuii. Au urmat petrceceri private, în cadrul cărora a încercat să prezinte mai întăi familiei și prietenilor vinurile descoperite, apoi prin natura jobului a fost nevoit să organizeze diverse întălniri sau evenimente destinate unor antreprenori, pe care le-a asociat de regulă și cu degustări de vinuri.
În scurt timp evenimentele organizate de el au devenit foarte apreciate și interesante în același timp pentru participanți. Însă în acestă perioadă, involuntar a plasat vinurile, lumea vinului într-un plan secundar, acestea reprezentând pentru el doar pasiunea, jobul sau alte bussinessuri fiind prioritare mereu. Anul 2020, anul pandemic, a adus însă transformarea pasiunii în business. Carantina, aceea perioadă de lockdown, i-a oferit mai mult timp liber, dat fiind faptul că toate activitățile au întrat într-o pauză și se decide să pună bazele unei noi companii. Astfel a luat naștere 4villagewine, care s-a clădit în jurul unor pasiuni: vinul și gastronomia.
Brandul a luat naștere printr-o asociere parcă firească a originilor cu pasiunea: 4villagewine. Orașul natal, din Țara Bârsei s-a constituit prin alipirea in timp a patru sate străvechi: Baciu, Turcheș, Cernatu si Satu Lung și transformarea lor în ceea ce azi este Săcele. În limba maghiară denumirea orașului chiar și azi este ceea străveche : Négyfalu – Patru Sate – 4 Village.
Filosofia si misinuea asumate în cadrul acestui brand sunt calitatea, respectul față de creativitate, fată de procesele de lucru autentice si artizanele, precum și grija deosebită față de satisfacția clientului.
În acest fel prin 4villagewine și-a propus să promoveze vinuri create de adevărați artizani, cu poveștile și experiența lor de multe generații, în general povestea unor oameni care au investit alături de muncă, eforturi financiare și mult suflet în pasiunea lor, creând astfel produse excepționale din punct de vedere calitativ.
4villagewine nu este doar cu un magazin online de vinuri. Dorește să atragă în același fel pasionații de vinuri, cât și persoanele care sunt mai puțin familiarizate cu această lume, dar sunt în căutare de cadouri speciale sau sunt persoane gourmande, deschise sa încerce produse și branduri mai puțin cunoscute.
Alături de vinuri, sunt prezente bijuterii handmade, create prin folosirea unor tehnici meșteșugărești vechi, din zona Țării Bârsei, șorțuri unicat care pot fi apreciate de profesioniști sau de persoane pasionate de vinuri și gătit, produse gourme, cafea, ciocolată artizanală, toate aceste produse cu ușurință se pot transforma în cadouri premium.
Toate articolele din magazin au luat naștere datorită creativitații unor meșteșugari care au respectat anumite procese de lucru manuale, autentice, multe din aceste articole fiind create exclusiv pentru 4villagewine. Ca în orice business, satisfacția clientului este importantă. 4villagewine urmărește să introducă pe piața locală, povestea acestor meșteșugari, care creează produse in cantități limitate, cu multă atenție la calitate, la detalii, asigurând cumpărătorilor experiențe unice, deosebite.