Trafic site importanta lui pentru o afacere foarte mică sau un IMM. Un site web este un instrument foarte puternic. De ce ? Pentru că pe vremea noastră, Web-ul este în mod clar locul în care dorim să continuăm să ajungem la cât mai mulți oameni posibil prin comunicare și marketing. Potrivit unui studiu asupra obiceiurilor romanilor pe internet:

  • 88% dintre romanii chestionați au consultat internetul în cele trei luni anterioare interviului
  • 87% dintre ei folosesc internetul zilnic
  • 62% dintre romani merg cel puțin o dată pe zi pe rețelele de socializare
  • O cifră care crește la 80% atunci când vine vorba de tineri cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani
  • În prima jumătate a anului 2020, 8,1 milioane de consumatori romani au făcut achiziții online

Ce ne spun aceste statistici? În primul rând, că romani sunt foarte prezenți pe web . Dar, în plus, sunt foarte regulat. Și acolo unde se află clienții tăi, trebuie să fii și tu. Dar a avea un site web este inutil dacă utilizatorii de internet nu îl consultă. Pentru ca acesta să devină o adevărată sursă de venituri și perspective, trebuie să atrageți constant noi vizitatori, de unde și importanța de a vă face site-ul vizibil .

În acest ghid, vă prezentăm 4 moduri excelente de a atrage mai mult trafic pe site-ul dvs. web . Aflați cum să atrageți trafic direcționat și calificat grație:

  • Referințe naturale (SEO)
  • Referință plătită (SEA)
  • Campanii prin e-mail
  • Către Facebook și rețelele sociale

În continuare, vom analiza câteva dintre celelalte modalități mai puțin importante de a obține trafic pe site-ul dvs. web. În cele din urmă, vom explica cum să vă analizați traficul: ce instrumente să utilizați și pe ce indicatori să vă concentrați.

Sunteți gata să aflați totul despre creșterea traficului pe site? Începem !

Trafic site : Cum puteți crește traficul site-ului dvs. web?

  1. Optimizează-ți referințele naturale SEO este o soluție pe termen lung pentru SEO. Vă permite să fiți vizibil în orice moment, 24/7
  2. Dezvoltați campanii Google Ads Google AdWords poate crește rapid traficul și, dacă este făcut corect, este trafic de calitate.
  3. Creați campanii de e-mail Marketingul prin e-mail este încă un mod excelent de a atrage trafic pe site-ul dvs. azi.
  4. Creați o pagină Facebook și anunțuri Pentru B2C este adesea mai ieftin decât Adwords
  5. Alte modalități de a vă promova site-ul web Există multe alte modalități de a atrage trafic pe site-ul dvs. web.
  6. Analizați și optimizați campaniile Eroare de încercare, testare AB. Verificați întotdeauna dacă tovarășii dvs. funcționează bine.

Pentru a creste trafic site, optimizează-ți referințele naturale

Vizibilitate, lupta fiecărei companii de pe web

În mod logic, pentru a crește traficul site-ului dvs. web, utilizatorii de Internet trebuie să ajungă mai sus. Prin urmare, ar trebui să o găsească cu ușurință atunci când caută domeniul dvs. de activitate în Google (dar și Yahoo, Bing etc.). Pentru a apărea pe prima pagină a rezultatelor acestor motoare de căutare , există două metode principale:

  • de motoare de căutare (SEA) , tradus în romana – căutare plătită
  • Search Engine Optimization (SEO) , romana, SEO

SEO este o soluție pe termen lung pentru SEO . Vă permite să fiți vizibil în orice moment, 24/7. Aveți grijă, totuși, să evolueze constant , ceea ce înseamnă că trebuie să îl refaceți în mod regulat pentru a rămâne bine referințați. Dar care este scopul referențierii naturale? Obiectivul său este de a genera mai mult trafic pe site-ul dvs. și, mai presus de toate, un trafic mai optimizat , adică direcționat și calificat . Pentru că, spre deosebire de reclamele în care întâlnești oameni, SEO îți permite să atragi trafic care are nevoie de tine și te caută.

Pentru a creste trafic site, creează o strategie SEO relevantă?

Configurarea unei strategii SEO relevante nu este atât de ușoară pe cât pare. În general, este format din 5 puncte primare.

1. Alegeți cu atenție cuvintele cheie

O strategie SEO bună începe cu alegerea țintită a cuvintelor cheie pentru paginile care urmează să fie menționate. Este o muncă lungă care necesită timp și precizie. Trebuie să vă alegeți cuvintele cheie cu înțelepciune, astfel încât să atingă semnul și să aducă trafic pe site-ul dvs. Iată întrebările pe care ți le poți pune:

  • Ce produs / serviciu trebuie evidențiat pe fiecare pagină a site-ului?
  • Ce cuvinte cheie să alegeți pentru fiecare pagină?
  • Ce cuvinte cheie sunt codificate de utilizatorii de internet în motoarele de căutare?
  • Cât trafic vor genera pe site-ul meu?
  • Utilizatorii de internet care introduc aceste cuvinte cheie fac parte din obiectivul meu?
  • Care sunt sursele?
  • Etc.

Este recomandabil să oferiți un singur produs / serviciu pe pagină pentru a evita să ajungeți la cuvinte cheie prea diferite pe aceeași pagină.

2. Conținutul paginilor site-ului dvs pentru a creste trafic site

Pentru a înțelege despre ce sunt paginile dvs., motoarele de căutare își analizează conținutul editorial . Problema când scrieți site-ul dvs. web este că puteți uita că nu scrieți conținut doar pentru robotul care analizează paginile, ci și pentru public .

Trebuie să găsiți echilibrul potrivit pentru a îndeplini imperativele SEO, dar și așteptările publicului țintă . Trebuie să fiți relevant, precis și complet și să răspundeți la solicitările utilizatorilor de internet. Rețineți că obiectivul este de a genera trafic orientat și de calitate!

• Scrieți postări pe blog  : Una dintre tehnicile SEO este crearea de conținut de calitate în mod regulat. Crearea unui blog poate fi, prin urmare, un ajutor prețios pentru a vă îmbunătăți referințarea naturală (SEO). Datorită lui, veți putea  vorbi despre diverse subiecte legate de sectorul dvs. de activitate.  Aceste articole diferite sunt  surse de trafic pe site-ul dvs. și, în același timp, vă fac cunoscute.  Încărcarea conținutului blogului vă permite, de asemenea, să informați Google că aveți articole relevante și actualizate periodic. În plus, puteți partaja postarea de pe blog pe rețelele de socializare pentru a informa adepții dvs. că este disponibil conținut nou.

3. Cod HTML și reguli tehnice

S-ar putea să nu știți, dar motoarele de căutare nu citesc conținutul unui site ca pe o persoană. Codul HTML îi ajută să citească și să analizeze paginile. Prin urmare, trebuie să optimizați mai multe elemente, cum ar fi:

  • URL-uri
  • Eticheta de titlu
  • Eticheta meta descriere
  • Utilizarea titlurilor H1, H2 sau H3
  • Redirecționări
  • Plasa internă
  • Proiectare receptivă
  • Setul de caractere
  • Etc.

Cu toate acestea, trebuie reținut faptul că aceste elemente trebuie să fie întotdeauna în conformitate cu cuvintele cheie predefinite conform punctului 1.

4. Strategia de legătură

De asemenea , numit de legătură , această etapă se referă la popularitatea site – ului . Motoarele de căutare accesează cu crawlere toate site-urile și vă judecă popularitatea în funcție de ceea ce spun ei despre dvs. Acestea iau în considerare:

  • Numărul de site-uri care vorbesc despre tine . Cu toate acestea, concentrați-vă asupra calității asupra cantității.
  • Popularitatea site-urilor care vorbesc despre tine . La fel ca tine, este analizată și popularitatea lor.
  • Conținutul acestor site-uri are un subiect comun cu dvs. ? Dacă da, acesta este un punct pozitiv pentru dvs. În caz contrar, nu vă va îmbunătăți popularitatea.

Una dintre cele mai simple modalități de a obține linkuri este să vă afișați site-ul web în directoare . Directoarele online facilitează găsirea furnizorilor. Pentru ca site-ul dvs. web să apară pe unul dintre ele, tot ce trebuie să faceți este să alegeți directoarele care se potrivesc cel mai bine industriei dvs. și să vă listați site-ul. Site-ul dvs. va apărea astfel potențialilor clienți care v-au căutat.  Dacă directoarele nu se bucură întotdeauna de o popularitate mare (deoarece este ușor să obțineți un link), prezența dvs. în aceste directoare vă va  îmbunătăți în continuare  referințele naturale  și, prin urmare, poziția dvs. în motoarele de căutare.

5. Actualizarea referințării

La un anumit timp după implementarea unei strategii, este necesar să se efectueze o analiză și o evaluare pentru a identifica acțiunile care au funcționat și cele care trebuie revizuite. Același lucru este valabil și pentru strategia SEO. Acest lucru este cu atât mai adevărat cu cât algoritmii motoarelor de căutare evoluează constant prin încorporarea de noi criterii.

Prin urmare, SEO-ul dvs. trebuie să fie mereu actualizat și să fie reajustat din când în când.

Această analiză se efectuează pe două axe:

  • Prima axă este tehnică . Verificăm dacă nu există omisiuni, erori în codarea HTML, că nu lipsesc etichete, că paginile de redirecționare sunt activate etc. De obicei, această reajustare se face o singură dată .
  • A doua axă este mai difuză și trebuie revizuită de-a lungul existenței site-ului web. Punctele care trebuie revizuite sunt:
    • Poziționarea cuvintelor cheie cu care lucrați
    • În cuvintele cheie care aduc trafic .

trafic site, promovare online, creare campanii google ads, cat costa promovarea online

Dezvoltați campanii Google Ads

Ce este exact Google Ads?

Referință plătită (SEA)

Cealaltă soluție pentru referințarea site-ului dvs. web este referința cu plată (SEA), dintre care cea mai faimoasă platformă de utilizare nu este alta decât Google Ads . Obiectivul său este de a vă permite să atrageți trafic pe site-ul dvs. web printr-o reclamă. Prin urmare, este vorba de plată pentru a fi bine poziționat pe prima pagină a rezultatelor Google. Concret, anunțurile Google Ads sunt toate Anunțurile” pe care le găsiți în partea de sus, de jos și în coloana din dreapta atunci când căutați în Google.

Dar aceasta nu este singura utilizare a Google Ads: vă permite, de asemenea, să plasați anunțurile dvs. în videoclipuri YouTube și pe site-uri web care acceptă publicitate și care sunt parteneri Google (rețeaua de display). Deci, asta înseamnă că aveți un mijloc de livrare excelent pentru anunțurile dvs. online .

De ce să promovați web siteul prin campanii Google Ads?

  • Atrageți clienți noi  : oricare ar fi obiectivul dvs., datorită poziției dvs. pe prima pagină a rezultatelor Google, câștigați vizibilitate cu oameni care nu vă cunosc în mod necesar.
  • Vă promovați la nivel local sau global  : în Google Ads, puteți configura anunțurile pentru a viza o anumită țară, regiune, oraș sau rază din jurul magazinului dvs.
  • Ajungi la un public vizat, într-un moment în care sunt pregătiți să fie convertiți  : utilizatorii de internet te descoperă atunci când efectuează o cercetare specifică despre domeniul tău de activitate.

Cum să creați o campanie Google Ads eficientă?

Pentru a avea succes cu campania dvs. Google Ads, trebuie să o adaptați la afacerea dvs. Pentru a face acest lucru, trebuie să:

  • Definiți obiectivele campaniei dvs  .: generați trafic pe site-ul dvs. web, vă consolidați brandul, creșteți numărul de vizualizări ale unuia dintre videoclipurile dvs., creșteți numărul de achiziții online etc.
  • Stabiliți tipul de campanie care se potrivește cel mai bine obiectivelor dvs  .: numai rețeaua de căutare, numai rețeaua de afișare, rețeaua de căutare cu afișaj selectiv, Cumpărături Google, campania video, campania universală pentru aplicații.
  • Configurați-vă campania și stabiliți cum doriți să vă vizați publicul (după cuvinte cheie, localizare geografică etc.)  : trebuie să alegeți cuvintele cheie importante pentru dvs. și să determinați zona geografică cea mai potrivită … Într-adevăr, dacă sunteți brutar în regiunea Charleroi, nu este interesant că plătiți pentru cuvântul cheie „brutărie Namur” și că vizați populația Namur. De asemenea, trebuie să vă asigurați că favorizați cuvintele cheie cu coadă lungă, compuse din 3 sau 4 cuvinte cheie, mai precise decât un cuvânt cheie generic, care fac posibilă atragerea unui public mai calificat.
  • Elaborați o strategie de licitație  : în funcție de obiectivele dvs., trebuie să determinați tipul de licitație cel mai relevant pentru dvs. (cost pe clic, cost pe achiziție, cost pe afișare etc.)
  • Alegeți o pagină de destinație adaptată obiectivelor dvs. și creați o pagină de destinație, dacă este necesar  : pagina la care se referă anunțul dvs. trebuie să fie legată de cuvântul cheie. Dacă un utilizator efectuează o căutare pe SEA, de exemplu, pagina la care îl trimiteți trebuie să fie legată de solicitarea sa.
  • Analizați și măsurați rezultatele campaniei dvs., pentru a optimiza următoarele  : odată ce campania sa terminat, totul nu este terminat. Apoi este necesar să analizăm rezultatele, pentru a determina ce a funcționat bine sau, dimpotrivă, ce a funcționat mai puțin, să înțelegem de ce și astfel să optimizăm campaniile următoare.

Avantajele Google Ads

  • Cu o campanie publicitară bună, veți obține vizibilitate imediată , pe prima pagină a rezultatelor Google.
  • Google este cel mai utilizat motor de căutare din Belgia ( 94% dintre belgieni îl folosesc)
  • Rata de conversie a campaniilor Google Ads este în general ridicată

Principalul dezavantaj al Google Ads ( în afară de bugetul de care are nevoie) este natura efemeră a campaniilor sale . Desigur, dacă anunțul dvs. este bine gândit, puteți merge cu ușurință la prima pagină a rezultatelor Google. Dar acesta este doar momentul unei campanii publicitare. Apoi, când este terminat, cădeți din nou în anonimat. Acesta este motivul pentru care este atât de important să combinați referințele plătite și referințele naturale , pentru a crea un site web eficient și orientat spre rezultate, care să atragă mult trafic.

Creați campanii de e-mail marketing

Campaniile prin e-mail marketing sunt un instrument excelent pentru a ajunge direct la utilizatori prin adresa lor de e-mail. Trimiterea unui buletin informativ vă permite  vă întâlniți cu clienții și / sau cu potențialii clienți , să îi țineți la curent cu noutățile și promoțiile, să împărtășiți știri minunate … Buletinele informative sunt, de asemenea, o oportunitate de a trimite toate aceste persoane pe site-ul dvs. (și pe rețelele dvs. sociale), mulțumesc la butoane de îndemn.

Cei 5 pași principali pentru crearea campaniei dvs. de e-mail

O campanie de e-mail constă din 5 pași principali  :

  1. Determinați-vă obiectivul  : începeți prin a decide ce obiectiv urmărește campania dvs. Este pentru a informa prin intermediul unui buletin informativ? Prezentați un produs? Începeți o promoție?
  2. Țintă  : în funcție de obiectiv, stabiliți dacă urmează să vă vizați clienții, potențialii, doar unii dintre clienții dvs. etc.
  3. Creați e-mailul  : acum este momentul să veniți cu un design interesant care să reflecte afacerea dvs., precum și un text atrăgător.
  4. Trimite  : a sosit momentul crucial. Puteți trimite campania, după ce ați selectat un nume și a trimis o adresă de e-mail și după ce ați scris un subiect și o descriere.
  5. Analizează  : e-mailul trimis, munca ta nu este terminată până acum! În continuare, trebuie să analizați rezultatele campaniei dvs. pentru a determina dacă a avut succes sau nu.

Campania prin e-mail: care sunt avantajele?

  • Rapid  – Ah magia internetului! Datorită internetului și a e-mailului, vă puteți trimite mesajele instantaneu . Abia trimis, e-mailul dvs. a fost deja primit de către destinatarul acestuia, care poate, de asemenea, să îl deschidă direct. Gata cu trimiterile care necesită timp pentru a ajunge la destinatarii lor. Acum totul merge mult mai repede.
  • Ușor de configurat – Trimiterea prin e-mail este mai presus de toate un canal de comunicare foarte ușor de utilizat. Multe platforme oferă diferite șabloane să urmeze și personaliza în funcție de culorile companiei dumneavoastra . Un șablon este o bază grafică pe care vă bazați pentru a vă personaliza designul e-mailului. Pe scurt, tot aspectul grafic al e-mailului dvs. este deja creat și trebuie doar să îl completați cu propriile imagini, propriile texte etc.
  • Ieftin – Fără hârtie, plicuri sau ștampile de plătit. E-mailul este electronic, ceea ce îl face probabil cel mai ieftin mediu de pe piață. În funcție de nevoile dvs., puteți crea chiar conturi gratuite pe unele platforme (de exemplu, Mailchimp). Trimiterea prin e-mail vă costă doar timpul pe care l-ați petrecut creându-vă e-mailul. Aveți grijă, însă, ca aceste conturi gratuite să aibă restricții  : puteți trimite doar un anumit număr de e-mailuri pe lună, unui anumit număr de abonați, cu funcționalități de bază.
  • Direcționat – trimiteți campania dvs. oricui doriți. Puteți chiar să vă segmentați baza de date pentru a vă trimite e-mailurile într-un mod și mai direcționat. De exemplu, dacă aveți un site web de comerț electronic, puteți viza toate persoanele care s-au abonat la e-mailul dvs. în ultimele 30 de zile, fără a face o achiziție pe site-ul dvs. web. Pe lângă direcționarea precisă, vă puteți personaliza și e-mailurile , ceea ce înseamnă o mai bună implicare a abonaților. De exemplu, puteți începe e-mailul cu prenumele persoanei respective.
  • Ușor de analizat – platformele de marketing prin e-mail generează rapoarte care oferă statistici foarte valoroase , precum rata de deschidere, rata de clic, acuratețea legăturilor pe care au făcut clic abonații dvs., informații generale despre abonații dvs. (țară, limbă …) etc. . Toate aceste date vă vor permite să analizați succesul campaniei dvs. și să vă îmbunătățiți e-mailurile viitoare .

Câteva sfaturi pentru o campanie de succes

Acordați atenție subiectului e-mailului dvs.

Anumiți termeni ar trebui evitați pentru a nu fi trimis direct la căsuța poștală a abonaților dvs. (acesta este cazul de exemplu cu „gratuit” sau superlative precum „excepțional”). De asemenea, fii creativ . Obiectul este primul articol pe care îl vor vedea clienții și potențialii dvs. Prin urmare, influențează puternic rata de deschidere. Ar trebui să fie atrăgător și îi va determina pe abonați să facă clic pe e-mail pentru a afla mai multe.

Asociați-vă e-mailurile cu o persoană fizică din compania dvs.

În loc să trimiteți campaniile dvs. de e-mail în numele companiei dvs. (de exemplu, Poush), personalizați-vă e-mailurile cât mai mult posibil, asociindu-le cu angajatul care le scrie (de exemplu, Jade de la agenția de comunicare Poush). Obiectivul acestei tehnici foarte simple este să vă liniștiți clienții și potențialii . Se simt de parcă ar fi în contact direct cu cineva din compania ta, ceea ce îi face să se simtă mai încrezători în tine.

Testați-vă campania înainte de a o trimite

Acesta este un pas cu adevărat obligatoriu în care treceți prin e-mail pentru a vă asigura că totul este corect . De fapt, înainte de trimiterea finală, multe platforme oferă trimiterea unui test la câteva adrese de e-mail la alegere . Acest test vă permite să încercați toate linkurile și butoanele dvs. de îndemn, pentru a vă asigura că nu sunt rupte și pentru a duce la pagina de destinație corectă. Este, de asemenea, o oportunitate de a citi corect textul, subiectul și descrierea e-mailului pentru a verifica dacă totul este afișat corect.

Găsiți o frecvență bună de trimitere

Dificultatea campaniilor prin e-mail este de a găsi echilibrul corect între prea mult și prea puțin. Nimic nu este mai înnebunitor pentru un client sau potențial decât să primească în mod constant e-mailuri de la aceeași companie. Dacă trimiteți prea mulți, de fapt, este posibil ca oamenii să se simtă hărțuiți și să nu se mai obosească să vă deschidă e-mailurile. Apoi pierdeți oportunitatea de a ajunge la ei mai târziu, când ar fi putut dori produsele și / sau serviciile dvs. Mai rău încă, riscă să se dezaboneze de la marketingul prin e-mail și pierdeți orice contact cu aceștia. În timp ce campaniile prin e-mail nu ar trebui abuzate, nici nu are rost să trimită una la fiecare doi ani. De asemenea, nu doriți să acordați adepților dvs. timp să uite de voi.

Scrieți-vă e-mailul în mod inteligent

Conținutul e-mailului dvs. este, de asemenea, esențial . Nu ar trebui să fie nici prea scurt, nici prea lung și să fie doar atrăgătorul potrivit. Începeți cu un titlu care va atrage atenția persoanelor cărora le trimiteți e-mailul. Iată ce îi va face să-și dorească să continue să citească . Dacă titlul este prea plat, nu vor merge mai departe. Apoi scrieți un text scurt care explică mesajul dvs. în câteva rânduri și încheiați cu un buton pentru a-i încuraja să acționeze .

Creați o pagină Facebook și anunțuri

Social media este un alt mod de a obține trafic pe site-ul dvs. web. Prin partajarea articolelor de pe blogul dvs. sau prin crearea de reclame care leagă o pagină de pe site-ul dvs. web, puteți atrage cu ușurință un număr mare de vizitatori . Și când știm că Facebook este mai mult de 2 miliarde de oameni activi în fiecare lună și că trebuie să adăugăm la asta cei 500 de milioane de Instagrammeri activi în fiecare zi … Creșterea traficului dvs. datorită acestui canal pare a fi esențială. Deoarece Facebook este un instrument excelent de comunicare și marketing, care vă permite să vă adresați clienților și potențialilor dvs. oricând, oriunde.

Publicații de calitate pe pagina dvs. de Facebook

Unde vă aflați clienții, ar trebui să fiți și voi. Acesta este motivul pentru care afacerea dvs. trebuie să fie prezentă pe Facebook. Dar cum reușiți să optimizați această rețea socială, astfel încât să devină o adevărată sursă de perspective? Înainte de orice altceva, trebuie, desigur, să creați o pagină de Facebook în numele și imaginea companiei dvs. și completând secțiunea „Despre compania dvs.” care permite în special să  vă introduceți site-ul în datele de contact.

Apoi, trebuie să dezvoltați o strategie de conținut eficientă și consecventă pentru a vă alimenta pagina în mod consecvent cu postări de calitate . În plus, nu uitați că  sunt posibile partajările postărilor dvs., ceea ce înmulțește vizualizările postărilor dvs.

Ce tipuri de conținut să atragă trafic?

O competiție, o ofertă specială, un sondaj … Toate mijloacele sunt bune pentru a comunica pe rețelele sociale și a vă promova site-ul web. Amintiți – vă, totuși, că , în scopul de a atrage trafic pentru site – ul dvs., publicațiile dvs. trebuie să conțină link – uri către site – ul tau .

  • Un tip de conținut foarte interesant pentru acest lucru sunt postările de pe blog . Distribuiți-le cu un comentariu rapid și un link către blogul dvs. și sunteți bine să mergeți.
  • De asemenea, puteți crea pagini de destinație pe site-ul dvs. web și trageți linkul până la sfârșitul publicației cu un comentariu precum „Pentru mai multe informații”.

Aveți grijă, totuși, să nu abuzați de acest ultim tip de distribuire. Dacă terminați toate postările dvs. astfel, este posibil ca oamenii să se plictisească și să constate că pagina dvs. este prea concentrată pe promovarea produselor și / sau serviciilor dvs. Cu toate acestea, atunci când sunt pe Facebook, utilizatorii de internet nu vor să fie hărțuiți constant de publicațiile promoționale. Dimpotrivă, ceea ce își doresc mai presus de toate este să descopere viața în cadrul companiei dvs., să vă audă sfaturile, să vă cunoască echipa etc.

Cum se creează un anunț Facebook?

A avea o pagină plină de conținut nu este totul. Pentru a crește traficul pe site-ul dvs., anunțurile de pe Facebook sunt, de asemenea, foarte utile. Datorită acestora, ajungeți la un public și mai mare , deoarece vă permit să vizați persoanele cărora încă nu le place pagina dvs. Cu alte cuvinte, atrageți noi vizitatori .

Crearea unui anunț pe Facebook necesită implementarea unei strategii adaptate afacerii dvs. și a clienților săi . Pentru a crea o campanie publicitară eficientă, sunt esențiali trei pași principali:

  1. Definiți obiectivul dvs. publicitar  – Există un motiv pentru care desfășurați o campanie publicitară. În cazul nostru: atrageți trafic pe site-ul dvs. web. Există, însă, multe altele. Acesta este motivul pentru care Facebook distinge trei obiective principale , cele de notorietate , cele de considerație și cele de conversie , printre care se numără și alte obiective mai specifice.
  2. Definiți-vă publicul, bugetul, calendarul și locurile în care este distribuită publicitatea dvs. (flux de știri, coloana din dreapta, Instagram etc.) – Este vorba despre alegeri corecte. Ce utilizatori de Internet să vizați și ce buget să alocați campaniei dvs. publicitare pentru ca rezultatele să fie eficiente? Cât timp ar trebui să vă difuzați anunțul pentru ca acesta să fie cât mai relevant posibil? Toate aceste decizii vor determina eficacitatea campaniei dvs. , de unde și importanța lor.
  3. Realizati designul reclamei dvs. – Aspectul estetic al anunțul dvs. este , probabil , cel mai important punct de campanie . De ce ? Pentru că o reclamă cu un buget și un program bine gândit, dar cu un mesaj și un vizual care nu sunt interesante, îți reduce șansele de a-ți atinge obiectivele. Vizualul este ceea ce va atrage atenția publicului , ceea ce îi va face să dorească să citească textul dvs. și să efectueze acțiunea care se așteaptă de la ei.

Creați un anunț Facebook eficient

Pentru a avea succes cu vizualitatea și textul anunțului dvs., trebuie să faceți câteva alegeri importante.

Alegeți formatul de anunț

Pentru anunțurile dvs., Facebook vă oferă diferite formate: fotografie, video, carusel, prezentare de diapozitive, colecție, pânză, anunț de formular, anunț dinamic, anunț pe pagina web. Dificultatea constă în găsirea formatului care se potrivește cel mai bine obiectivului dvs. , cel care va aduce cele mai multe rezultate. De asemenea, ar trebui să fiți sigur că folosiți materiale de calitate , imagini sau videoclipuri captivante. În cele din urmă, trebuie să acordați atenție diferitelor criterii ale Facebook. La fel ca Google, Facebook favorizează reclame care aderă la anumite caracteristici . Știați, de exemplu, că celebra rețea socială preferă imaginile fără text încorporat?

Scrieți text captivant

Dacă vizualul și-a făcut treaba bine și a atras atenția publicului tău, tot ce trebuie să faci este să le explici în câteva rânduri ce te aștepți de la el. Acesta este motivul pentru care trebuie să scrieți texte puternice care respectă practicile actuale ale utilizatorilor de internet (ton adaptat, emoji, hashtag-uri etc.).

Analizați și optimizați campaniile

Odată ce campania dvs. de publicitate s-a încheiat, totul nu s-a terminat. În continuare trebuie să analizați rezultatele obținute pentru a vă optimiza apoi următoarele anunțuri pe Facebook . Cu aceste statistici, veți putea determina formatul de anunț și tipul de imagine, videoclip și mesaj care funcționează cel mai bine. De asemenea, veți putea să vă înțelegeți mai bine ținta  : este în principal bărbații sau femeile care reacționează la publicitatea dvs.? Ce grupă de vârstă? Și din ce țară? Veți putea să aveți o idee mai bună despre ceea ce vă place clienții și potențialii dvs. și să vă jucați în cadrul acestora în următoarele campanii, pentru a atrage după aceea și mai mult trafic.

Alte rețele sociale

În afară de Facebook, puteți fi prezent și pe Instagram, Twitter, LinkedIn, Snapchat, TikTok etc. în funcție de industria și nevoile dumneavoastră. Amintiți-vă că  fiecare rețea socială are specificul său. Prin urmare, este încă o dată foarte important să vă cunoașteți publicul țintă și caracteristicile acestuia pentru a determina ce rețele utilizează cel mai mult și, prin urmare, pe ce rețele sociale trebuie să fie prezentă compania dvs.

Alte modalități de a vă promova site-ul web

Am văzut cele mai importante modalități de a crește traficul către site-ul dvs. web. Acestea sunt cele mai eficiente și este esențial să vă faceți timp pentru a profita la maximum de ele. Dar, desigur, există o mulțime de alte modalități de a vă promova site-ul și, deși impactul lor poate fi mai mic, efectele lor combinate pot fi resimțite asupra traficului dvs. Iată câteva.

Gândiți-vă la semnătura dvs. de e-mail

Mai întâi, gândiți-vă la e-mailurile dvs. Probabil scrieți aproximativ zece pe zi pentru clienți, clienți potențiali, parteneri … și pentru aceasta, probabil că utilizați o adresă de e-mail profesională. De ce nu adăugați doar site-ul dvs. web la semnătura dvs.? Este un mod simplu și eficient de a vă promova site-ul.  Pentru a face acest lucru, nimic nu poate fi mai simplu, trebuie doar să accesați setările de e-mail și să vă personalizați semnătura.

Nu uitați mijloacele dvs. tradiționale de comunicare

Mediile dvs. de comunicare pe hârtie, cum ar fi cartea de vizită, broșurile, … sau chiar facturile dvs. pot fi modalități excelente de promovare a site-ului dvs. Le puteți actualiza inserând noul dvs. site web.  În același sens, nu ezitați să adăugați inscripții pe mașina dvs. cu adresa URL a site-ului dvs. Datorită călătoriilor dvs., personale sau profesionale, vă veți spori vizibilitatea.

Creați videoclipuri

La fel ca și postările de pe rețelele de socializare,  videoclipurile pot fi ușor partajate, ceea ce vă va spori vizibilitatea.  Spre deosebire de postările simple, videoclipul aduce un plus real unui mesaj și face posibilă provocarea unor emoții diferite datorită asocierii de imagini, mesaj și muzică. Cu toate acestea, aveți grijă ca  conținutul videoclipului dvs. să fie legat de industria dvs. și, prin urmare, relevant pentru ținta dvs.

Pariați pe opinii și recomandări

Înainte de a cumpăra un produs sau un serviciu, primul nostru instinct este, în general, să aflăm despre Internet. Cu toate acestea, de câțiva ani, când efectuăm o căutare, Google, prin pachetul său local, ne oferă o listă de adrese ale unităților. Pentru fiecare dintre aceste adrese, pe lângă informații generale, cum ar fi numărul de telefon sau adresa URL a site-ului, Google oferă și opiniile anumitor clienți. Aceste note pot fi utile în direcționarea traficului către site-ul dvs. web, deoarece îi fac pe oameni să aibă încredere în dvs. și să afle mai multe despre dvs. Acestea vă vor influența viitorii clienți  și  reputația. Așadar, nu ezitați să cereți clienților dvs. să lase o recenzie pe contul Compania mea pe Google al companiei dvs. sau pe Facebook. Clienții mulțumiți sunt adesea cei mai buni ambasadori ai mărcii dvs., iar  oamenii tind să aibă mai multă încredere în colegii lor  decât în ​​pitch-ul dvs. de vânzări.

Cum să vă analizați traficul?

Pentru a vă optimiza traficul, adică pentru a-l face și mai calificat și mai direcționat, este important să îl puteți analiza cu precizie. Studiind publicul dvs., veți putea înțelege mai ușor principalele caracteristici ale publicului țintă, ce le place, ce consultă, canalul pe care obișnuiau să ajungă pe site-ul dvs., cuvintele cheie pe care le cercetează … Toate aceste informații valoroase vă va permite să îmbunătățiți și să optimizați diferitele soluții puse în aplicare pentru a atrage trafic pe site-ul dvs. (SEO, SEA, campanie de e-mail, Facebook).

Instrumentele pentru a vă analiza traficul

Există un număr mare de instrumente disponibile pentru a analiza traficul site-ului dvs. web. Cel mai cunoscut este, fără îndoială, Google Analytics . Cu toate acestea, nu este singurul: AT Internet, SEMrush, Quantcast, SimilarWeb …

Google Analytics

Datorită aplicării unui cod pe site-ul dvs., Google Analytics vă oferă multe statistici utile pentru a vă optimiza întregul site. Foarte complet, vă permite să vă studiați publicul , traficul , comportamentul vizitatorilor, conversiile .

AT Internet

Această companie oferă diverse soluții de analiză digitală adaptate nevoilor dvs. și care vă permit să vă studiați publicul , sursele de trafic , conținutul , vânzările , tehnologiile , informațiile utilizatorilor dvs. …

SEMrush

După cum sugerează și numele său, acest instrument este utilizat pe scară largă de către profesioniștii din SEM (Search Engine Marketing), adică marketingul axat pe motoarele de căutare . Oferă un număr mare de caracteristici: audit site-ul , estimarea traficului organic , cercetarea cuvintelor cheie , analiza concurenței , analiza backlink-urilor etc.

Quantcast

Quantcast vă permite să analizați cu precizie publicul site-ului dvs. web în timp ce vă concentrați studiul asupra traficului (număr de vizite, noi vizitatori și reveniri etc.), criterii socio-demografice (sex, vârstă etc.), zone de interes (pagini vizualizate) , cele mai citite / vândute articole / produse etc.), geografie (țări, orașe etc.) etc.

SimilarWeb

Cu interfața sa simplă și intuitivă, SimilarWeb vă permite să analizați diferite aspecte ale site-ului dvs. web, inclusiv traficul său  : numărul de vizite , vizualizările de pagină în timpul vizitei, durata medie a sesiunii , sursele de trafic, cercetarea cuvintelor cheie …

Indicatori interesanți de analizat pentru trafic de calitate

Pentru a vă analiza traficul, mai mulți indicatori pot fi foarte utili. Iată o listă neexhaustivă:

  • Numărul de pagini vizualizate
  • Durata vizitei
  • Originea traficului
  • Paginile de intrare și ieșire
  • Rata de respingere
  • Rata de conversie

Concluzie

Pentru a crește traficul site-ului dvs. web, aveți la dispoziție diferite mijloace. SEO, rețelele sociale, campaniile Google Ads și e-mailul sunt principalele. Fiecare dintre ele vă ajută să atrageți un public vizat și calificat , pe care îl puteți converti mai ușor pe site-ul dvs. web . SEO și SEA joacă pe cuvintele cheie căutate pentru sectorul dvs. de activitate, trimitând campanii prin e-mail cu segmentarea bazei de date, Facebook cu publicuri vizate.

Dar pentru ca aceste tehnici diferite să fie cu adevărat eficiente, trebuie în primul rând să vă analizați cu precizie traficul și publicul , pentru a determina principalele caracteristici ale acestora. Aici intervin Google Analytics și alte instrumente de analiză. Datorită statisticilor pe care vi le furnizează, puteți înțelege mai ușor de unde provine traficul dvs., ce pagini de intrare pe site-ul dvs., ce pagini. Utilizatorii de internet au dispărut … Toate aceste informații prețioase vă permit apoi să vizați mai ușor persoanele potrivite și să vă calificați și mai mult vizitatorii de pe web .

În timp ce instrumentele de analiză sunt importante pentru creșterea traficului calificat către site-ul dvs., datele pe care le furnizează pot părea uneori obscure sau înlocuitoare pentru începători. Cum să citiți toate aceste statistici? Cum să le verifici încrucișat pentru a le interpreta? Pentru a vă ajuta să vedeți mai clar, agenția noastră digitală vă oferă să urmați un curs de instruire privind prelucrarea datelor cu Google Analytics .

Mai degrabă, este o referință naturală care pare dificil de configurat? Apoi, luați parte la formarea noastră SEO . Cu Poush, beneficiați de:

  • Expertiza pasionaților de comunicare digitală,
  • Instruire concretă, care vă va permite să puneți în practică cunoștințele dobândite.
Cum puteți crește traficul site-ului dvs. web?

Optimizează-ți referințele naturale SEO este o soluție pe termen lung pentru SEO. Vă permite să fiți vizibil în orice moment, 24/7
Dezvoltați campanii Google Ads Google AdWords poate crește rapid traficul și, dacă este făcut corect, este trafic de calitate.
Creați campanii de e-mail Marketingul prin e-mail este încă un mod excelent de a atrage trafic pe site-ul dvs. azi.
Creați o pagină Facebook și anunțuri Pentru B2C este adesea mai ieftin decât Adwords
Alte modalități de a vă promova site-ul web Există multe alte modalități de a atrage trafic pe site-ul dvs. web.
Analizați și optimizați campaniile Eroare de încercare, testare AB. Verificați întotdeauna dacă tovarășii dvs. funcționează bine.

De ce să promovați web siteul prin campanii Google Ads?

Atrageți clienți noi  : oricare ar fi obiectivul dvs., datorită poziției dvs. pe prima pagină a rezultatelor Google, câștigați vizibilitate cu oameni care nu vă cunosc în mod necesar.
Vă promovați la nivel local sau global  : în Google Ads, puteți configura anunțurile pentru a viza o anumită țară, regiune, oraș sau rază din jurul magazinului dvs.
Ajungi la un public vizat, într-un moment în care sunt pregătiți să fie convertiți  : utilizatorii de internet te descoperă atunci când efectuează o cercetare specifică despre domeniul tău de activitate.