Creare logo Brasov
Creare logo Brasov pentru restaurante, cafenele, pensiuni, hoteluri, site-uri, magazine online, organizatii..
Ce este un logo si ce trebuie sa stii ca pentru creare logo?
Un logo este simbolul grafic care reprezintă o persoană, companie sau organizație.
În mod normal, majoritatea mărcilor au o parte tipografică care scrie mai clar numele organizației.
Dacă sigla este suficient de cunoscută, cum ar fi Apple, este posibil să vedeți chiar și un logo folosit fără numele afacerii cu care este asociat.
Ce este un semn de cuvânt sau un logotip?
Un logo poate fi, de asemenea, pur tipografic.
Se numește logotip sau semn de cuvânt atunci când doar literele numelui se alcătuiesc cu logo-ul (nu există un simbol suplimentar).
Un exemplu excelent este tipul de script roșu al Coca-Cola. Unii oameni se referă, de asemenea, la logomark ca porțiunea cuvânt a unui logo care are și un simbol.
Numeroase invenții și tehnici au contribuit la logo-ul contemporan, de la sigilii cilindrice sau monede până la dezvoltarea tehnologiei de imprimare. Mișcarea artelor și meșteșugurilor, de la sfârșitul secolului al XIX-lea, a urmărit să restabilească un sentiment cinstit al măiestriei la mărfurile produse în masă. Interesului pentru artizanat a dus la crearea de logo-uri și mărci unice.
Un logo bun este distinct, adecvat, practic, grafic, simplu ca forma si transmite un mesaj intentionat. Un logo este creat cu scopul de a identifica un brand sau companie, iar pentru a fi eficient trebuie sa urmeze principiile de baza in logo design:
Forma simpla. Pentru creare logo designul trebuie sa fie simplu, sa permite recunoasterea si memorarea facila. Un logo bun dispune de un element grafic neasteptat, dar simplu, fara accesorii decorative inutile.
Usor de retinut. Un logo design memorabil inseamna un logo bun, caracteristica care poate fi atribuita doar apeland la forme simple si distincte.
Durata de viata. Un logo bun nu trebuie sa fie trendy ci trebuie sa faca fata testului timpului, ceea ce inseamna ca trebuie avuta in vedere eficienta pe perioade cat mai indelungate, de ordinul a zeci de ani.
Versatilitate. Un logo bun este versatil, el poate fi reprezentat fara probleme intr-o varietate de medii si aplicatii fara a-si pierde din caracteristici.
Aspect corespunzator. Un logo bun va avea un aspect adecvat scopului propus. El nu trebuie neaparat sa sugereze oferta unei companii in termeni de servicii sau produse, dar un logo destinat unei gradinite va avea un aspect diferit de cel destinat unei firme de avocati.