Greu de crezut, dar 2019 înseamnă că ne îndreptăm spre capitolul final al deceniului.
Internetul a crescut și sa schimbat mult în ultimii zece ani: am văzut domnia mobilului, introducerea AR, VR, AI, AMP și multe alte acronime. Atât de interesant ca toată această tehnologie nouă, unde vedem și simțim cu adevărat aceste schimbări în ceea ce privește tendințele de design web.
În câțiva ani, tendințele de design au împins spre rețelele de creativitate-abandonare și fotografii tradiționale pentru ilustrații vibrante, scheme de culori îndrăznețe și machete asimetrice.
In alți ani, progresele tehnologice au dus la crearea de site-uri mai inteligente, cu învățarea în mașină și interacțiunile subtile, iar acele paradigme care au schimbat au condus tendințele de design (meniurile hamburger, oricine?).
2019 tendințele de web design vor vedea aceste două părți ale monede-estetica și tehnologie-vin împreună ca niciodată înainte.
Adunate aici sunt predictiile dominante ale tendinței web pentru anul 2019, dar acest lucru nu este în niciun caz ultimul cuvânt despre inovația creativă.
Pentru că dacă există un lucru pe care să-l putem spune cu certitudine în jurul anului 2019, este ultimul apel adresat designerilor web pentru a-și face amprenta pe parcursul deceniului.
10 tendințe de web design care vor fi uriașe în 2019
–
Serifele pe ecran
Palete alb-negru
Forme naturale, organice
Glitch art
Micro-interacțiuni
Chatbots evoluează
Mai mult conținut video
Minimalismul
Navigare prietenoasă în miniatură
Diversitatea
Serifele pe ecran
Am auzit cu toții regula că serifurile sunt pentru tipărire, iar serifurile sans sunt pentru ecran. Dar care sunt tendințele de design pentru a nu da convenției un pic scuturat?
În timp ce sansa, cu lizibilitatea sa curată, continuă să se facă pentru perioade lungi de copie a site-ului web, tot mai multe mărci se îndreaptă spre serifurile îndrăznețe în alte aspecte ale desenelor lor, cum ar fi anteturile și inscripționările. Există un motiv bun pentru aceasta: serifii au fost proiectați pentru a fi decorativi, făcându-i perfecți pentru accentuare. Și chiar dacă serifii sunt adesea asociați cu trecutul, ei au o mulțime de caracter și sunt mai adaptabili decât credeți. Luați, de exemplu, serifele rotunde care se joacă în brandingul vesel al lui Mailchimp. Sau serifele de pană și loviturile îndrăznețe care creează un aspect modern pentru Mediu.