Ce este promovarea online?

Promovarea online este cel mai ieftin mod de a ajunge la clientii dvs.  țintă, indiferent de dimensiunea afacerii dvs.

Dar ce  este de fapt  promovarea online?

Definirea promovării online

De asemenea marketingul online este tot una cu promovarea online – este procesul de promovare a unei afaceri sau brand și produsele sau serviciile sale pe internet , folosind instrumente care ajută la generarea unei trafic, ce conduce la vânzări.

Promovarea online un termen destul de larg care cuprinde o serie de tactici și strategii de marketing – inclusiv conținut, e-mail, căutare, mass-media plătită și multe altele.În aceste zile, totuși, promovarea online este adesea folosit în mod interschimbabil cu „marketingul de conținut”.


De ce? Pentru că marketingul de conținut este promovarea online al prezentului și viitorului.

Gândiți-vă astfel: marketingul de conținut (sau marketingul de intrare) este în opoziție directă cu publicitatea tradițională (marketingul de ieșire) și în  integrare directă  cu tiparele și obiceiurile generației de astăzi.Marketingul de conținut servește conținut care se adresează punctelor noastre de durere și este acolo când vrem.


Marketing de conținut față de publicitate tradiționalăIată calea evolutivă din spatele formei de marketing modernizate care are cel mai mare succes în prezent.Vânzarea  nu mai funcționează la fel la publicitate tradițională.

De ce? Publicitatea tradițională se concentrează pe împingerea mesajelor la consumator pentru a-i determina să cumpere. Este enervanta.

Strigă: „Hei, privește-mă!” în timp ce-și flutura brațele.Puteți încerca să evitați contactul cu ochii, dar anunțurile tradiționale sunt persistente .

Știți cum arată anunțurile tradiționale pentru că sunteți bombardat cu ele în fiecare zi.Gândiți-vă la reclame TV, panouri publicitare, anunțuri în reviste, anunțuri radio și banner web.

Anunțurile pot funcționa în anumite locuri strategice.

Cu toate acestea, utilizatorii de Internet pot doar să facă clic pe anunțuri dacă nu doresc să le vadă.Ceea ce este exact ceea ce se întâmplă.Potrivit unui raport PageFair, 615 milioane de dispozitive utilizate astăzi folosesc blocante de reclame. În plus, utilizarea blocantelor de anunțuri a crescut cu 30% doar  în 2016.
O știi, o știu, toată lumea o știe.

Anunțurile sunt enervante .
Și nu mai reprezinta modul în care consumatorii preferă să învețe despre produsele noi. Trebuie să adopti o abordare diferită.

Marketingul de conținut este abordarea diferita de care ai nevoie.

Brandurile și marketerii care îl folosesc publică conținut care învață, inspiră, îndrumă sau rezolvă o problemă pentru publicul țintă.

Cu câteva trucuri utile, țintele pot găsi acel conținut de pe internet fără ca acesta să fie împins la ele.Dacă perspectivele câștigă ceva util din conținut, vor reveni în continuare pentru mai multe.

În cele din urmă, consumatorii pot interacționa organic cu brandul și își pot împărtăși conținutul pe rețelele de socializare.Încrederea este falsificată.Autoritatea este înființată.

Conexiunile se întâmplă.
Acești adepți fideli pot fi apoi convertiți în clienți și vânzări – în mod natural .

Toate cele de mai sus se întâmplă cu accent pe acordarea de valoare utilizatorului.Ajutați utilizatorii – oferiți-le valoare și vă vor recompensa în schimb.Acest lucru este esențial pentru promovarea online / conținut.

De ce promovare online?

Acum că știi ce este promovarea online.Comercializarea pe internet a demonstrat succesul dovedit de mai multe ori.

Iată câteva statistici adunate de pe internet pentru a vă oferi o idee despre motivul pentru care promovarea online / conținut este înalt:

  • Până în 2019, marketingul de conținut va fi o industrie în valoare de 313 miliarde de dolari .
  • 91% dintre companii sunt deja convinse de puterea sa și au adoptat-o deja ca o tactică esențială de marketing.
  • Marketingul de conținut costă cu 62% mai puțin decât marketingul tradițional, de ieșire, dar atrage 3x cât mai multe oportunități .
  • Dacă sunteți o afacere mică cu un blog, veți rata cu 126 la sută mai multă creștere de plumb decât concurenții dvs. fără blog
  • Dacă aveți un blog și publicați conținut, este posibil să primiți în medie 434 la sută mai multe pagini indexate pe Google

Iata 5 exemple de promovare oline:

1. Postări articole pe blog. Unul dintre cele mai frecvente tipuri de conținut sunt postările de articolele pe blog.

Un blog, în special, este o platformă excelentă de conținut, deoarece vă oferă o bază pentru o mulțime de postări, pagini și conținut care toate îndreaptă spre site-ul dvs.

Gândiți-vă la un blog ca la un trunchi de copac. Postările dvs. individuale de blog sunt ramurile care ajung în colțurile internetului și ale motoarelor de căutare.

Utilizatorii vă pot găsi sucursalele și le pot urmări pe site-ul principal. Acest lucru vă oferă o șansă mai mare la vânzări și vânzări.

2. Infografie sau grafice info – sunt acele desene care ne oferă informații. Infografiile sunt modalități distractive, vizuale de a prezenta informații valoroase.

Utilizează diagrame, grafice, imagini și ilustrații pentru a explica concepte. Acest tip de conținut este ușor digerabil și complet partajabil.


3. Studii de caz O altă formă populară și eficientă de conținut este un studiu de caz.

În general, un studiu de caz este o privire aprofundată asupra unei acțiuni finalizate de marca dvs. sau de afaceri care a avut rezultate măsurabile pentru succes.

De obicei, acest lucru se traduce prin ceva ce ai realizat pentru un client.
In ea, agenția prezintă modul în care au executat o campanie de conținut de succes pentru un brand imobiliar.

 Vorbesc despre cum s-a reunit, despre „whys” -ul proiectului și despre rezultatele prezentate în statistici măsurabile.Acest tip de conținut este un constructor de încredere minunat din motive evidente.


4. Podcast-uri Pentru aceia dintre voi care se zguduie la gândul de a scrie o postare pe blog sau un articol în detaliu sau studiu de caz, există medii de conținut pentru dumneavoastră.

Sunt similare cu poveștile și emisiile de radio de știri de altădată, cu excepția faptului că oamenii le pot descărca și asculta episoade, oricând și oricând doresc.

Dacă sunteți un bun vorbitor sau intervievator, acest format de conținut poate fi unul excelent pentru a împărtăși informații valoroase cu audiența dvs.

De exemplu, despre SEO, căutarea plătită, social media și marketingul de conținut.

5. Videoclipuri. Clipurile video sunt cel mai tare tip de conținut în acest moment.

Statisticile sunt uimitoare. Potrivit Social Media Today:

  • Până în 2021, videoclipurile vor acoperi 82% din totalul traficului pe internet
  • În fiecare zi, peste 500 de milioane de ore de videoclipuri sunt consumate pe YouTube

Este ușor de văzut de ce domină videoclipurile.

Videoclipurile sunt simple de consumat, sunt distractive și apelează la deficitul actual de atenție de care suferim atunci când navigăm pe internet.Pentru un exemplu excelent de marketing care profită la maximum de conținut

Ce aveți nevoie pentru promovarea online

O strategie de marketing de conținut

Marketingul de conținut fără o strategie va eșua în cele din urmă – este doar adevărul trist.Trebuie să aveți o direcție, un plan, instrumentele potrivite și modalități de a vă măsura progresul dacă doriți să ajungeți oriunde.


Iată elementele fundamentale ale strategiei de marketing de conținut implicate:

  • Tipul de conversie. Acest lucru este vital. Trebuie să știți unde doriți să mergeți și ce succes va avea, înainte de a vă putea îndrepta pe drumul de a ajunge acolo.
  • Brand și public țintă. Când în cele din urmă începi să creezi conținut, trebuie să știi cu cine vorbești și să-ți adaptezi vocea pentru a le atrage în mod unic. Dacă nu vizați publicul potrivit (acei oameni care se vor apleca pentru a auzi ce spuneți), nu va avea succes. Și, dacă nu găsești o modalitate de a ieși în evidență, te vei îmbina cu hoardele altor mărci care concurează pentru atenția din industria ta.
  • Cuvinte cheie și cercetare. După ce știți de ce și la cine , trebuie să abordați modul în care : Cum vei ajunge la publicul tău? Ce vor să învețe, ce probleme trebuie să rezolve? Cercetați cuvinte cheie care să vizeze pentru a fi găsite în rezultatele motorului de căutare și găsiți subiecte care au un interes inerent pentru publicul dvs. înainte de a crea orice conținut.
  • Concentrarea pe conținut și angajamente. Ce tipuri de conținut veți crea? Cât de des veți posta? Unde vei posta? Trebuie să claditi aceste fundații, astfel încât să puteți crea conținut cu consecvență și calitate.
  • Crearea de conținut. După ce aveți subiecte, cuvinte cheie , o voce distinctă și un public țintă, puteți crea conținut. Cu toate acestea, dacă conținutul dvs. nu este foarte bun, vă pierdeți timpul. Obțineți ajutor dacă aveți nevoie, petreceți timpul pentru a regla și a vă perfecționa rezultatele și puneți întotdeauna cel mai bun conținut.
  • Promovarea conținutului. Conținutul dvs. va merge mult mai departe dacă îl promovați pe căile corecte. Promovarea este cu atât mai eficientă dacă plănuiești când îți publici piesele, strategizezi publicarea pe blogul tău și partajarea pe rețelele de socializare și creezi o comunitate de adepți care te pot ajuta să îți împingi implicarea.

Optimizarea motoarelor de căutare (SEO)

Când utilizați SEO cu marketing de conținut , vă poate duce mai departe, mult mai mult.

SEO cuprinde o varietate de tehnici care vă ajută să vă introduceți în primele locuri pe paginile de rezultate ale motoarelor de căutare (SERP). Aceasta înseamnă că oamenii vă pot găsi doar căutând un subiect de care sunt interesați sau au nevoie de ajutor.

Obiectivul general al unui bun SEO este de a obține paginile site-ului dvs. pe prima pagină a Google. (La urma urmei, majoritatea oamenilor rareori, dacă a fost vreodată, faceți clic pe Pagina 2 pentru a căuta informații.)

Iată câteva tehnici SEO de bază care vor ajuta indexarea și clasificarea conținutului în rezultatele căutării:

  • Cuvinte cheie plasate strategic – Ar trebui să plasați cuvântul cheie țintă în titlu, în subtitluri, în conținut și în meta descriere pentru a ajuta Google să identifice imediat despre ce este vorba.
  • Un site bine proiectat, bine organizat – Google arată cât de utilizabil este site-ul dvs. sau cât de ușor este pentru oameni să facă clic în jurul valorii de dvs., să găsească ceea ce caută și să vă citească conținutul.
  • Curățarea adreselor URL ale paginii – Structura URL pentru paginile dvs. nu ar trebui să fie falsă (adică http://yourdomain.com/blog/content123xyz-asdfkla ). Ele trebuie să fie simple și ușor de citit (adică http://yourdomain.com/blog/how-to-do-seo ).

Căutarea organică vă poate oferi rate superioare de clic.

De asemenea, vă oferă beneficiul încrederii inerente pe care oamenii o au în rezultatele Google.

Cu toate acestea, uneori investiția în căutare plătită vă poate oferi un impuls.

Iată câteva exemple bune din Land Engine Engineers:

  • Utilizați căutarea plătită pentru a face remarketing la vizitatorii care au vizitat site-ul dvs. prin căutare organică și pentru a le face reclame personalizate în funcție de experiența lor.
  • Testați diferite versiuni ale copiei de anunțuri (testare A / B) pentru a vedea care este mai performant – apoi utilizați ceea ce ați învățat pentru paginile de destinație de pe site-ul dvs.
  • Căutarea plătită îți poate crește vizibilitatea în moduri în care căutarea organică nu poate, cum ar fi să-ți ofere timp de aer pentru cuvinte cheie cu volum mare pentru care ai nevoie de un clasament dificil în mod organic.

Combinația de căutare plătită și marketingul de conținut vă oferă un întreg marketing coerent.

Traficul organic și plătit vă pot îmbina pentru a vă oferi o vizibilitate mai ridicată și rezultate mai bune pentru traficul de conducere, ceea ce vă poate spori avantajele și vânzările.

Răbdare și FortitudineMarketingul de conținut necesită unele piese mult mai puțin tangibile decât strategia sau SEO, dar sunt probabil cele mai importante.Când are cu adevărat succes, marketingul de conținut este o strategie pe termen lung.

Este nevoie de timp pentru a începe să vedeți rentabilitatea investiției din eforturile dvs. de conținut.Postarea pe blog pe care o publicați astăzi nu va genera profit mâine, săptămâna viitoare sau chiar luna viitoare.

În schimb, trebuie să ai răbdare și forță pentru a aștepta luni – poate chiar până la un an sau mai mult – pentru a începe să vezi încasările.

Veștile bune?

Marketingul de conținut este promovarea online care crește impuls în timp.

HubSpot numește acest fenomen „compunere”.

Conținutul de înaltă calitate primește vizite crescute în timp. Acest lucru ajută la construirea autorității paginii și poate crește amploarea acesteia prin modalitățile în care oamenii interacționează cu conținutul pe măsură ce îl descoperă.

Cel mai important, toate aceste randamente de compunere vă pot ajuta conținutul să urce pe rândurile Google, ceea ce la rândul său îl ajută să ajungă la mai multe persoane în mod organic.

Destul de curând, munca ta grea pentru acel post începe să plătească.


Nu se întâmplă imediat, dar se va întâmpla dacă vă configurați conținutul pentru succes, cu strategie.Este nevoie doar de răbdare și forță pentru a-l vedea și pentru a păstra conținut cu lunile viitoare.