„O tendință largă cu care sunt complet obsedată este comerțul mobil. De parcă ar fi complet. Sunt complet convins că toată lumea va cumpăra de pe dispozitivele mobile. Oricine poate pretinde acest spațiu sau poate fi în acel spațiu, mă interesează foarte mult. „- Gary Vaynerchuk – Cel mai bun autor de vânzare

Cu cele mai bine vândute cărți sub centură, cum ar fi Crush It! și The Thank You Economy, Gary știa cu mult timp în urmă că comerțul mobil va fi un lucru imens. Numai în 2013, magnitudinea comerțului mobil a crescut la 98 de miliarde de dolari, și de atunci sa aflat într-o călătorie de creștere astronomică. Cu peste 55% din traficul de Internet provenit de la dispozitivele mobile, mărimea estimată a comerțului cu m-am mărit anul trecut la 549 miliarde de dolari și se preconizează că va continua și în 2018.

Companiile de tehnologie din întreaga lume încearcă în mod constant să dezvolte noi modalități de a face m-commerce ușor de utilizat și de a face procesul său cât mai greu posibil. Rolul Google este imperativ aici, în timp ce gigantul motorului de căutare găsește în mod constant modalități de reînnoire a acestuia. Deoarece majoritatea oamenilor accesează internetul și, mai important, portalurile de cumpărături, prin intermediul telefoanelor inteligente și dispozitivelor portabile în aceste zile, este indispensabil ca companiile să ofere clienților săi echipamente de ultimă oră în acest sens.

Indexul Mobile-First este adaptat pentru portalurile de cumpărături online și de comerț electronic

După cum sugerează și numele, primul index mobil se referă la indexarea versiunii mobile a unui site, astfel încât păianjenii motorului de căutare să se poată accesa cu crawlere prin intermediul acestuia. Acest lucru a devenit baza pentru modul în care Google determină clasamentul pentru site-uri web. Prin indexarea mobilă, site-urile desktop nu vor fi omise în totalitate din listă, dar ar putea să se deplaseze pe scară.

Lipsa de prietenie mobilă ar putea avea repercusiuni negative asupra clasamentului unui site web în viitor, deoarece orice site care oferă o experiență mobilă excepțională pentru publicul său, se poate aștepta să primească un rang de rang de la Google. Consultați ilustrația de mai jos pentru a obține o idee mai bună.

Puterea Indexului Mobile-Primul

Indexarea mobilă prima consideră versiunea mobilă a unui site web ca fiind cea primară. Acesta este motivul pentru care un site web cu un design web receptiv poate obține un impuls mult mai necesar în clasament, deoarece va genera mai mult trafic așa cum sa discutat mai sus. Există anumiți factori pe care webmasterul unui site trebuie să-l țină cont pentru cele mai bune rezultate în ceea ce privește clasamentele de top pe Google. Mai jos este o listă cu 5 dintre acești factori care sunt critici în această preocupare.

1. Conținut

Versiunea mobilă a unui site web are nevoie de toate conținuturile de cea mai bună calitate, originală și proaspătă disponibile pe versiunea desktop. Include imagini, clipuri video sau texte cu alt text pentru imagini, ceea ce face mai ușoară recunoașterea de către Google a ceea ce este vorba.

2. Date structurate

Datele structurate trebuie să fie, de asemenea, aceleași ca și versiunea desktop. Un aspect important în această privință este faptul că adresele URL afișate în datele structurate de pe paginile mobile trebuie să fie pe versiunea mobilă a site-ului. Datele structurate inutile, care nu sunt relevante pentru paginile specifice, ar trebui evitate pentru un impact mai bun.

3. Metadatele

Titlurile și descrierile ar trebui să fie, de asemenea, echivalente pentru ambele versiuni ale tuturor paginilor. Acest lucru se traduce efectiv la faptul că titlurile mobile pot fi optimizate pentru contabilitate mai scurtă, dar trebuie să includă toate cuvintele cheie relevante.

4. Sitemap-uri XML și Media

Link-urile către sitemap-uri ar trebui să fie ușor accesibile din versiunea mobilă. Acest lucru se aplică și în cazul robots.txt și al meta-robotilor pe pagină.

5. Indexarea aplicațiilor

Dacă indexarea aplicațiilor este prezentată pe un site desktop, trebuie să vă asigurați că este disponibilă și o versiune mobilă confirmată a unui site web.

Ce înseamnă viitorul pentru site-urile mobile?

În mijlocul lunii decembrie 2017, Google a anunțat că va lansa în curând modificările privind indexarea mobilă și a trecut deja câteva site-uri care sunt monitorizate de echipa de căutare.

Clasamentul site-urilor de către Google

În absența unei versiuni viabile a unui site web mobil, Google va recurge la utilizarea unui desktop pentru a determina clasarea unui site web. Dar acum că indexarea mobilă a avut prioritate, procesul va fi în plină desfășurare până la sfârșitul primului trimestru al anului 2018. De fapt, toate site-urile care aspiră să ajungă în partea de sus a eșalonului de căutare vor trebui să reanalizeze versiunea mobilă a acestora, deoarece tot mai mulți utilizatori utilizează dispozitivele mobile pentru a accesa World Wide Web.

Chiar dacă un site web are o versiune desktop mobilă prietenoasă, dar nu dispune de un site separat optimizat pentru mobil, acesta poate fi indexat de Google, dar clasamentul său va fi efectuat în mod negativ. Motivul este simplu; experiența slabă a utilizatorilor va face șansele ca astfel de site-uri să ajungă la vârf chiar și mai sângeros în zilele următoare.

Scenarii interesante și efectele probabile asupra clasării site-urilor web

Site-uri de desktop mari și site-uri mobile mai mici

O întrebare care afectează mințile majorității oamenilor este dacă conținutul de pe un site desktop care nu apare pe versiunea mobilă este indexat? În plus, va apărea și pentru căutările desktop? Răspunsul este că indexul mobil pentru prima dată va facilita plasarea site-urilor cu conținut mobil mai mare.

Un site de desktop mare nu va simți căldura deoarece site-urile mobile sunt indexate. În schimb, webmasterii trebuie acum să se asigure că versiunile mobile conțin toate conținuturile relevante și valoroase, astfel încât acestea să fie înalte. Pe măsură ce păianjenii Google vor tăia treptat cu crawlere versiunile de desktop ale site-urilor web, performanța site-urilor mobile va fi factorul decisiv pentru toate site-urile web în viitor.

Site-ul mobil de mari dimensiuni și site-ul Small Desktop

Sunt sigur că până acum majoritatea cititorilor mei pot ghici răspunsul la acest scenariu. Un mare site mobil sau doar un site mobil este ceea ce este vorba despre viitor. Un site de desktop mai mic nu face o mare diferență acum și în perioada următoare, va avea un efect neglijabil asupra clasamentului unui site web.

Cuvântul final

Indexarea mobilă va fi prezentă înainte de a fi cunoscută și va fi standardul urmărit pentru toate site-urile, în special pentru portalurile de cumpărături online / comerț electronic. Indiferent de mărimea și natura unei afaceri, prima indexare mobilă va decide soarta lor și clasamentul pe Google, cel mai puternic și popular motor de căutare. Întreprinderile trebuie să ia această problemă foarte serios sau altceva în termen de câteva luni se poate vrăji dezastru pentru reputația lor online și clasament.

Sunt sigur că toți cititorii mei au câteva întrebări sau întrebări cu privire la acest subiect interesant. Puteți folosi secțiunea de comentarii de mai jos în această privință. Dacă doriți să adăugați ceva la acest subiect sau doriți să oferiți un feedback valoros pentru acest blog, sunteți mai mult decât bineveniți.

seo