Marketing online, servicii promovare

Suntem in 2019 unde clienti sunt implicați activ în căutarea de produse si servicii direct de pe internet. Aici isi formează o parere despre produse si servicii si le compara.

În medie câștigă cel cu un echilibru calitate preț foarte ok. Dar sunt si alte aspecte care ne influențează  alegerea. În cazul unui produs, vorbim de brand, design, calitate, preț, taxa transport, timp de expedierea, garanție.

Incerc sa includ toate aspectele dupa care clienti fac comparații  dar cu siguranta nu le as putea enunera pe toate. In functie de produs apar alte criteri de comparatie.

Rezultate promovare mai bune dar cu costuri mai  mici!

De ce sa iti esternalizezi serviciile de promovare.


Trăim într-o lume digitală, în care e activă jumătate din populația lumii. Datorită acoperirii masive a internetului, companiile sunt avantajate de crearea unei prezențe digitale. Aflați care sunt oportunitățile existente și cum vă puteți îndeplini obiectivele cu ajutorul unui site, al unor videoclipuri sau al rețelelor sociale.

In fiecare companie ar trebui să existe macar o persoană care sa se ocupe cu promovarea serviciilor si produselor acesteia. Dacă nu există, aceaste atribuții  cad in spatele directorului, managerului. El este cel care trebuie să își facă un calcul al cheltuielilor  si sa targheteze incasarile anului respectiv. 

Numai ca lucrurile nu sunt atat de simple in marketing online!

Să presupunem că ai un service auto și ți-ai crescut până acum afacerea doar pe baza recomandărilor clienților tăi. Însă, ți-ai dori să fi prezent și online.

Cum poate ajuta acest lucru la creșterea afacerii tale? Prin motoarele de căutare. Clienții care caută online un service auto, pot accesa afacerea ta și astfel poți avea mai mulți clienți. 

Să zicem că un utilizator caută pe Google service auto în Craiova și pe lista de rezultate apare atelierul tău. Cum poate influența acest lucru afacerea ta? În mai multe feluri.

De exemplu, clientul poate vedea acolo un filmuleț despre cum să-ți întreții mașina, care arată cât de profesioniști sunteți, sau poate vedea o listă cu clienții mulțumiți.

Sau și mai simplu, poate vedea o listă de prețuri sau poate afla costul unei tractări de 40 de kilometri. Mai poate completa un formular pentru a pune întrebări sau a solicita o revizie.

Poate să acceseze paginile de socializare, unde poate găsi mai multe informații sau alți clienți cu care poate schimba aceste informații. 

Sa zicem ca avem un service auto care are cheltuiti lunare cu angajații si de întreținere de 7000 euro/luna iar încasările sunt de 10000 euro/luna.


Desfășurarea activităților comerciale online oferă toate aceste avantaje (în afară de economisirea cheltuielilor de întreținere; până la urmă, internetul nu poate face chiar totul).

Ca antreprenor  constant vei invești in afacerea ta pentru dezvoltarea ei si dorești in schimb ca profitul sa creasca.  Sa iti targheteze încasările este un lucru benefic pentru companie, însemnând  că vrei să ai o creștere constantă  si eviți o plafonare din care mai tarziu vei avea de suferit. Despre acest aspect revin mai tarziu.
Dar se ridică o intrebare.

Mediul digital poate fi util pentru companii în mai multe feluri, cum ar fi: crearea de relații în rețelele de socializare, vânzarea online, identificarea unor noi clienți sau fidelizarea clienților existenți.

Trebuie să începi prin a-ți pune o întrebare simplă: de ce dorești să fii în online? Să presupunem că deții un salon de coafură. Obiectivele principale sunt: să ai mai mulți clienți, să vinzi mai multe servicii premium sau mai multe produse profesionale de coafură.

Însă, pentru a avea mai mulți clienți, aceștia trebuie să știe că tu exiști pe piață.

Cum fac ca vânzările  sa creasca?

Aici intervine echipa ta de marketing online care te va ghida spre atingerea obiectivului. Pentru acest lucru poti sa apelezi la externalizarea serviciului de marketing pentru a economiști bani.
Bani economiști din costurile salariale a grupului de angajați care se ocupa de promovarea afacerii tale poti sa ii investește efectiv in promovare. Astfel ai un buget mai mare de promovare cu costuri mai mici si experții angajati sa se ocupe de imaginea afacerii tale ce sunt actualizati constant cu trandul pietei si mijloace de promovare eficiente pentru tine.

Optimizare SEO vs Google ADS

Pentru inceput sa fiim clari pentru toata lumea si sa explicam ce inseamna optimizare SEO. Optimizarea SEO este un procedeu prin care influentam aparitiile siteului in rezultatele afisate in motoarele de cautare (Google, Bing..) Citeste si articolul cum sa faci optimizare SEO.
De fiecare dată dar in functie de proiect ar fi de preferat sa mergem pe optimizare SEO. Optimizarea SEO  este un proces de durata pe lângă Google ADS care funcționează cu plata per click, atat timp cat ai o campanie activă. 
Ce au in comun cele două tehnici de promovare este ca in urma unei analize se aleg cele mai potrivite cuvinte cheie care sa aduca trafic in site din motoarele de căutare. Acei clienti sunt direct interesat de serviciile si produse.