Dacă site-ul dvs. are nevoie de 2 secunde pentru încărcare, numai 9,6% dintre clienți se răstoarnă de pe pagina dvs. Cu toate acestea, dacă pagina durează 7 secunde sau mai mult pentru a încărca, un 32% din clienți în alertă se îndepărtează de site-ul dvs. web.

Brian Dean a realizat un studiu în care a concluzionat că Google PageSpeed ​​este unul dintre cei mai importanți factori atunci când vine vorba de generarea de venituri.

Marketerii găsesc modalități de a învinge concurenții, elimină frecare și fac timpul de încărcare a paginilor avantajul competitiv pentru a atrage atenția clienților vizați. A fost scris o mulțime pentru a optimiza un site web pentru o viteză mai bună, dar nimic nu se dovedește mai util decât instrumentul Google PageSpeed ​​Insights.

Ce este instrumentul Google PageSpeed ​​Insights?

Dacă nu locuiți într-o peșteră, departe de oameni, probabil că ați auzit deja despre instrumentul Google PageSpeed ​​Insights .

Pentru alții, Google este un instrument autentic, conceput pentru a optimiza performanța site-ului web.

Instrumentul vă va oferi o opțiune pentru a îmbunătăți performanța anumitor aspecte ale paginii, ceea ce va crește viteza totală a paginii. Instrumentul poate fi utilizat atât pentru dispozitive mobile, cât și pentru desktop, care oferă fiecărui site web șansa de a se ridica deasupra concurenților.

1) Începeți prin a crea un site web receptiv

Imaginează-ți asta. Ați creat un site excelent pentru utilizatorii desktop. Interfața, culorile, grafica îi fac pe utilizatori să cadă pe tocuri în dragoste cu site-ul. Cu toate acestea, undeva pe glob, unii oameni urăsc site-ul dvs. De ce? Pentru că atunci când au încercat să acceseze site-ul dvs. pe un dispozitiv mobil, pixelii sunt distorsionați. Designul este deplasat. Mai mult, așa-numita interfață nu pare a fi plăcută din punct de vedere estetic.

Nu stiu despre tine, ci ca un profesionist de marketing, stiu cum e sa creezi un site care sa raspunda in natura si sa functioneze bine in fiecare dispozitiv.

Puteți verifica reacția site-ului dvs. web accesând site-ul web următor .

Un site web receptiv va îmbunătăți experiența utilizatorului care vă va ajuta Google să vă clasifice site-ul mai înalt în paginile de căutare Google.

Anul trecut, Google a lansat indexarea mobilă care a dat vitezei de încărcare a paginii mobile un loc important în algoritmii lor.

Deci, acum știți că viteza paginii mobile este vitală pentru a clasifica site-ul dvs. în rezultatul căutării Google.

2) Optimizați-vă imaginile

Unii oameni o fac deja, în timp ce alții nu acordă nici măcar atenție fotografiilor de pe site.

În conformitate cu recomandările Google , trebuie să includeți imagini de calitate în site-ul dvs. Web.

Încărcați titluri, alt text în fiecare imagine. Cel mai important este să utilizați o hartă site pentru imagini care să vă ajute să vă organizați mai bine fotografiile. Utilizați Squoosh pentru a optimiza imaginile.

Desigur, utilizarea imaginilor receptive este o necesitate. Mai mult, utilizați imagini de căutare sigure, care vă vor crește șansele de a vă clasifica site-ul mai înalt.

Este prudent să citiți indicațiile SEO înainte de a începe să lucrați la SEO a site-ului web.

3) În loc de cantitate, concentrați-vă asupra calității codului

Dacă codul de pe site-ul dvs. este bun, pagina Web se va încărca rapid.

Utilizați Pingdom pentru a ști exact care dintre codurile de pe site-ul dvs. au nevoie de mai multă simplificare.

Reduceți codul CSS pe site-ul dvs. Web. Încercați să utilizați formatarea inline ori de câte ori este posibil pentru dvs.

Este recomandat să evitați orice temă intensă WordPress sau coduri voluminoase.

În schimb, este mai bine să utilizați un șablon HTML 5 curat .

Google utilizează mai multe mașini pentru a aduna date de pe site. În cazul în care codul de pe site-ul nu este bine structurat, acesta va oferi Google un timp greu, iar acest lucru nu este ceva ce doriți pentru site-ul dvs. Web.

Vă putem ajuta să construiți site-uri simple, dar superbe.

Google PageSpeed ​​Insights permite motoarelor de căutare să caute coduri simple și să clasifice site-urile în funcție de simplitatea codului.

4) Concentrați-vă pe Browser Cache

Ori de câte ori vizitați un site web, browserul web stochează date precum HTML, CSS, JavaScript și imagini în memoria cache locală. Acest lucru face lucrurile mai ușoare atunci când vizitați site-ul data viitoare. Când memoria cache este stocată, aceasta oferă acces la același browser și reduce întârzierea care apare la redarea site-ului web. Când cache-ul browser-ului este implementat, acesta va ajuta la încărcarea mai rapidă a site-ului web.

Un serviciu profesional de găzduire ar putea să utilizeze deja memoria cache a browserului. Cu toate acestea, dacă doriți să implementați memoria cache a browserului, puteți oricând să accesați plugin-ul de cache total W3.

5) Pagini mobile accelerată

Când construiți un site web, este bine să învățați de la cele mai bune. Cele mai bune site-uri de pornire utilizează pagini mobile accelerată pentru a extrage date și a le prezenta într-o manieră declutată.

Iată cele trei motive pentru care trebuie să utilizați paginile mobile accelerate (AMP)

întârziere de doar 1 secundă în încărcarea paginii web poate duce la scăderea ratelor de conversie cu 7%.

Studiile au arătat că utilizarea paginilor AMP pentru a prelua date de pe un site web poate reduce numărul de cereri de server cu 77%. Ceea ce înseamnă că un site Web se va încărca mai repede, indiferent de dispozitivul folosit pentru navigarea pe site.

6) Când vine vorba de designul site-ului, mai puțin este mai mult

Un site web curat nu este întotdeauna o atenție deosebită pentru utilizatori, dar Google PageSpeed ​​Insights necesită proprietarii de site-uri web pentru a simplifica design-ul site-ului.

Un design gratuit de site-uri web va reduce timpul de încărcare al site-ului web. Utilizarea simplă declanșatoare poate stimula UX-ul site-ului dumneavoastră.

Instrumentul Speed ​​Insight vă va ajuta să eliminați spațiul suplimentar pe care site-ul dvs. îl consumă și puteți să-l întrebați pe dezvoltatorul site-ului dvs. pentru a diminua eventualele daune.

Pentru a încheia totul

Ca marketer calificat, este esențial să înveți optimizarea site-ului și abordarea holistică a fiecărei bucăți din puzzle-ul care constituie site-ul. În plus, optimizarea vitezei web este un proiect în derulare. Nu există nicio limită pentru aceasta. Puteți lua șase luni și încă mai simți că nu este suficient.

Cu toate acestea, instrumentul PageSpeed ​​vă poate ajuta în tone. Utilizați regulile de mai sus ca îndrumare și punct de pornire pentru a vă familiariza cu instrumentul și pentru a începe să stabiliți obiective clare cu privire la modul în care intenționați să îl utilizați pentru a-ți realiza strategia de marketing pe termen lung.